2 Şubat 2014 Pazar

Sevgiyle....

Selam, bu hafta kitapların arasına karıştım tatil nedeniyle. O okuduğum kitapların birinde yazanlar çok anlamlı geldi. "Bu dünyada  hep bir şeyler oluyor bazen mutluyuz, bazen üzgün, bazen birilerine kızgın, bazen sıkıntılı, ama ruhumuz hep arayışta. Çünkü buraya ait değil ruhumuz, o nedenle o uzaklardaki huzuru mutluluğu yakalamaya çalışıyor, o nedenle hep eksik bir yanımız hep yarım. Bunun üzerine düşündüm biraz, o yarımlık varsa eğer ve eksiklik olacaksa onu sadece insan kendi  içinde tamamlamaya çalışabilir. O içteki sevgiye ulaşmaya bakmalı. Dışarda kalan herkes eş, dost, sevgili, arkadaş bize bu süreçte eşlik edenler yalnızca.  Bazen bakıyorum ya  uzaktalar yanımda olması gerekenler, ya yanımdalar aslında ,ama farkında değiller çok uzaklar bana. Dönüyorum kendime ve devam diyorum  hayatıma eşlik edecekler benimle gelecek. Çıkması gerekenler çıkacak. Kimseleri çıkarmam diyen ben, değiştim. Saf sevgiyle, saf yüreğiyle olanlar kalıyor artık hayatımda. Diğerlerinin yolu açık olsun.
Bu haftanın önerisi "Eyvah Eyvah 3"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder