15 Aralık 2013 Pazar

Yeni Yılda Hoşluklar

 Bu hafta başka şeylerden bahsetme zamanı. İstanbul'a kış mevsiminin ilk karının yağmasıyla birlikte kışın vazgeçilmezleri boza ve sahlepte evlerdeki yerini almaya başladı sanırım. Sahlep içmeyi çok seven biri olarak aktardan alınan saf sahlebin tadının bambaşka olduğunu bilerek Kadıköy aktarlarına düştü yolum. Yeni yıl temalarıyla süslü dükkanlar, alışveriş yapanlar ve koşturmaca halindeki insanlar arasında eski bir dükkan ilişti gözüme. Eskinin kartları şimdinin  cep telefonundan atılan yeni yıl mesajlarına yerini bıraksa da, bu dükkanda çeşit çeşit kartlar ve renkli zarflarla eskileri belki de hiç bana gelmeyen kart ve mektupları gördüm. Heyecanla posta kutusuna bakmak, sevdiğinizden gelen kartı okumak ne güzel bir duygudur kim bilir. Bu heyecanı yaşamak en azından bir başlangıç yapmak  kart yollamak istedim bende. Bu amaçla bu yazıyı okuyan ve kart almak isteyen herkesin  facebook mesaj bölümünden bana adreslerini yollamalarını istesem ne güzel olur diye düşündüm. Ve 20 Aralık Cuma gününe kadar adreslerini yollayan uzak, yakın görüştüğüm görüşmediğim herkese kart yollamak üzere  kartlar benim tarafımdan hazırlandı.

Bu haftanın önerileri  sevdiklerimiz için güzel bir fikir



 ve tabii ki ; Kadıköy Ali Muhittin Hacı Bekir Sahlebi www.hacibekir.com.tr


2 yorum: